i0 naplo  motto3  i0 server  i0 face  i0 youtube 

ÁHÍTAT: 119     ÜGYELET:
TINI MAI IGE      
 
"Én pedig Istenhez kiáltok, és az ÚR megsegít engem." (Zsolt 55,17)

Kiss Bálint Református Általános Iskola - Beiratkozás - előzetes igényfelmérő, 2024/2025. tanév


Talentum Református Óvoda - Szándéknyilatkozat - előzetes igényfelmérő, 2024/2025. tanév

Az elmúlt hetekben rendezte meg a Horváth Mihály Gimnázium a hagyományos őszi tanulmányi versenyeit. Az idén is több száz általános iskolás diák mérte össze tudását 6–8. évfolyamig. A versenyek többsége kétfordulós volt, a döntőbe csak a legeredményesebbek kerültek. Iskolánk tanulói az idén is szép számban jelentkeztek a megmérettetésre és igen szép eredményeket hoztak:

 

 

Angol nyelv

7. osztály
2. helyezett: Jáger Dorka Anna (7.b)
Felkészítő: Lőrincz Edit Andrea

8. osztály
1. helyezett: Mikó Balázs (8.a)
2. helyezett: Gyarmati Lehel (8.a)
4. helyezett: Szabó Gergő (8.a)
Felkészítő: dr. Bacsa Éva

Német nyelv

7. osztály
2. helyezett: Héja Szabolcs Dániel (7.b)
Felkészítő: Dimákné Sebők Veronika

8. osztály
1. helyezett: Vígh Doris Zorka (8.a)
2. helyezett: Rácz Huba Gergő (8.b)
4. helyezett: Jancsovics Dóra (8.a)
Felkészítő: Dimákné Sebők Veronika

Anyanyelvi szövegértés

1. helyezett: Vígh Doris Zorka (8.a)
2. helyezett: Tarján Viktória (8.a)
4. helyezett: Jancsovics Dóra (8.a)
Felkészítő: Karikó-Tóthné Puskás Gabriella

Matematika

7. osztály
1. helyezett: Szalaji Gábor (7.b)
Felkészítő: Labádi Lajosné

Szeretek gondolkodni

7. osztály
4. helyezett: Kiss Lehel (7.a)
Felkészítő: Horvát József

8. osztály
1. helyezett: Rácz Huba Gergő (8.b)
4. helyezett: Jancsovics Dóra (8.a)
Felkészítő: Horvát József

Gratulálunk!

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.