Határtalanul - Horvátország, Szlovénia - 4. nap

Egy pihentetõ alvás után 8-kor kezdõdött a mai napunk. Az étteremben bõséges reggelivel vártak minket, garantáltan senki sem maradt éhes. A mai nap elsõ állomása a Krk sziget volt, ahol már Omisalj kikötõjében állt a hajónk, a kapitány útra készen fogadott bennünket. Vendégszeretetük jeléül még üdítõvel is kínáltak, miközben megcsodálhattunk a tengerpart természeti szépségeit, gyönyörû épületeit, a hegyeket, áthaladtunk a Krk híd mindkét boltíve alatt, ahonnan a szállodánkat is láthattuk. A bátrabbak a hajó felsõ szintjén ülve gyönyörködhettek a kilátásban. A lágy szellõ simogatását élvezve töltöttük a másfél órás hajóutat. Azután a kikötõben lévõ ajándékbolt kínálatából mindenki elégedetten válogatott. Onnan utunk a Trsat várába vezetett, amely korábban a Frangepán család tulajdonában volt. A vállalkozó szellemûek még a római toronyba is felmentek. Majd Opatijába igyekeztünk, ahol városnézõ sétára indultunk. Elhaladtunk Ferencz József kedvenc rezidenciája és fürdõje mellett, amely jelenleg is ingyenes strandként mûködik. Itt jött el a várva várt szabadprogram ideje. A gyerekek kedvükre sétálhattak fél órányit a környéken. Nagy örömünkre mindenki visszatalált a megbeszélt helyre. Visszaérve a szálláshelyünkre vacsoráig még volt idõ egy kis tengerparti lazulásra, játékra, feltöltõdésre. A vacsorában ma sem csalódtunk, finomabbnál finomabb fogások közül válogathattunk. Vacsora után elõkészültünk a reggeli induláshoz.